Nuon

Nuon Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (2) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 18:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 18:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 18:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 18:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 18:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Telefoonnummer Nuon

0900-0808.
Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van het telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact met de klantenservice

De klantenservice van NUON is van het Nederlandse nutsbedrijf N.V. NUON die opgericht is in 1994. Het doel is om produceren, verhandelen en leveren van elektriciteit, warmte en aardgas. Het nutsbedrijf biedt daarnaast diensten aan die helpen bij het besparen van energie, het beveiligen en het leveren van advies als het gaat om energie.

Contact

Als je vragen, opmerkingen of klachten heb dan kun je terecht bij de klantenservice van NUON. Zij helpen jou deze onderwerpen:

  • Melden van een storing of andere problemen
  • Brieven en e-mails, bijvoorbeeld hoe je online uw post kan zien
  • Opzeggen van contract
  • Het wijzigen van de persoonlijke gegevens
  • Meterstand opgeven of verbruik bijhouden
  • Verhuizing of afmelden. Je kunt een wijziging in het adres doorgeven
  • Rekeningen en betalen. Als je het termijnbedrag wilt zien, meer informatie wilt over jaarafrekening of vragen hebt over de betaalmethoden
  • Contracten voor stroom en gas. Je wilt bijvoorbeeld informatie over een nieuw contract, advies over het contract of die nog bij u past of een spoedaanvraag van energie

Je kunt voor andere onderwerpen ook contact opnemen met de klantenservice of je kunt op de website kijken of een probleem zelf kunt oplossen door bij de veelgestelde vragen te kijken.

Klantenservice

De klantenservice van NUON kan jou op verschillende manieren helpen als je vragen, opmerkingen of problemen hebt. Je kunt als eerste naar de website www.nuon.nl gaan en informatie makkelijk terug vinden bij de meest gestelde vragen. Je kunt op de website ook kijken naar informatie over onderwerpen zoals het doorgeven van een verhuizing of meterstand, informatie over het contract en de betalingen en de jaarrekeningen zien. Bij elke onderwerp is er een heldere uitleg stap voor stap geschreven wat jij moet gaan doen. Naast de website heb je ook een forum van NUON, Facebook en Twitter die op werkdagen van 08:00 tot 21:00 te bereiken is. Je hebt een speciale chat op de website waar expert gelijk jou vragen beantwoorden. Je hebt een vragenformulier op de website waar je per e-mail contact kunt opnemen met de klantenservice. Als je een klacht heb kun je die melden met het klachtenformulier die zij zo snel mogelijk behandelen. Je hoeft niet verplicht online contact op te nemen, maar telefonisch kun je ook contact opnemen voor vragen of problemen.

Telefoonnummer

As je als particulier bel dan kun je bellen op het telefoonnummer 0900-0808 op werkdagen van 08:00 uur tot 18:00 uur. Energieadviseurs beantwoord al jou vragen. Voor ondernemers moet je bellen naar het telefoonnummer 0900-0808. Zzp’ers en mkb’ers kunnen bellen op werkdagen tussen 08:00 uur en 17:00 uur.

Storing

Het kan voorkomen dat er een storing optreedt. Je vindt op de website een overzicht met de actuele gas- en stroomstoringen. Je kunt hiermee controleren of er een storing bij jou in de buurt is. Als er geen storing gemeld staan kun je via het telefoonnummer de storing melden, zodat die snel kan worden opgelost:

  • Het nummer voor nationale storingen: 0800 2021
  • Storingen aan huisbeveiliging: 0800 2021
  • Storingen in de stadswarmte: 0800 2021
  • Voor storingen aan de installatie van de cv: 0800 2021

Het storingsnummer is de hele dag door bereikbaar, je kunt bellen overdag en in de nacht. Als je de storing hebt gemeld dan zal de storingsdienst de storing zo snel mogelijk oplossen, zodat je daar niet zo lang mee hoeft te zitten.

Conclusie

De klantenservice van NUON beantwoord alle vragen en lossen problemen op, op verschillende manieren. Als je een probleem of klacht hebt, wordt die zo snel mogelijk beantwoord. Als je te maken hebt met een storing dan kun je die dag en nacht melden. Je kunt online, via de e-mail en telefonisch contact opnemen met NUON.

Is er iets verandert aan de bovenstaande gegevens?
Wij doen ons best om alle informatie actueel te houden. Indien er iets is veranderd horen wij dat graag.
Een melding via ons contactformulier wordt zeer gewaardeerd.

Facebookpagina van Nuon

vattenfallnederland
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Nuon
Bezoek het Facebook account van Nuon en stel direct jouw vraag.

Twitter van Nuon

VattenfallNL
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Nuon
Bezoek het Twitter account van Nuon en stel direct jouw vraag.

Website van Nuon

nuon.nl
Bezoek de website van Nuonom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Nuon om contact op te nemen.

Adresgegevens van Nuon

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Hoekenrode 8 Amsterdam 1102 BR.
Je kunt de exacte locatie van Nuon ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

2 reacties

  1. Sorry dat ik het zeg, maar… wat staan er ontzettend veel taal- en typfouten in de sectie klantenservicecontact. Schreeuwend slecht!!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *