Telefoonnummer DELL

0800 – 0244 – 488

Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Klantenservice

Dell heeft als verkoper van elektronica een uitgebreid supportsysteem die klanten kunnen gebruiken om snel en bevredigend antwoorden kunnen zoeken op praktische en technische vragen.

De klantenservice van Dell is vooral gericht op het oplossen en aanpakken van technische problemen die klanten hebben met hun gekochte elektronica. Je hebt verschillende categorieën met de oplossing erbij die horen bij de technische support. Er is een groot forum waar klanten elkaar vrijwillig kunnen helpen met problemen. Het kan ook zijn dat jij als klant problemen hebt met een aangekochte elektronica die niet met een forum of supportpagina opgelost kan worden.

dell

Je belt de klantenservice van Dell met het telefoonnummer 0900 0400 242

Nederland

Dell is een Nederlandse branche van het Amerikaanse bedrijf Dell. Elektronica produceert het bedrijf, zoals laptops, desktop computers en aparte onderdelen voor computers. Je kunt bij Dell ook een breed assortiment aan gespecialiseerde apparatuur voor gaming van het merk Alienware vinden. Je kunt op de website van www.dell.nl alle aparatuur vinden en direct kopen. Je hoeft daarvoor niet naar een winkel te gaan.

Garantie

Als het apparatuur die jij gekocht het niet doet of kapot gaat dan kun je een garantie op gaan vragen. Je kunt op de website kijken naar de garantiestatief van de gekochte apparatuur. Je moet op het kopje support klikken en dan klip je op garantie en daarna klik je op garantiestatus. Je komt nu op de pagina waar je een service tag of expresservicecode moet invoeren. Je vindt deze twee code aan de achter- of voorkant van het product. De website verteld dan of er nog garantie op het product zit. Als de garantie is verlopen, dan kun je die gaan verlegen. Je moet dan telefonisch contact opnemen als je de garantie wilt gaan verlengen.

Contact

Je kunt contact opnemen met Dell als de forum en de tips op de website jou niet kunnen helpen met de technische of praktische problemen.

Je hebt verschillende opties hiervoor:

Je kunt als consument contact opnemen met de Helpdesk door op de website de chat te gebruiken.

Zakelijke ondernemingen en klanten mogen ook deze chat gebruiken, maar tijdens kantooruren kunnen zij bellen naar het telefoonnummer 0900 0400 242

Er zijn verschillende telefoonnummers voor de technische support:

  • 0900 0400 242: standaard support of service binnen en buiten de garantietermijn
  • 0900 0400 242: in-home service binnen de garantietermijn
  • 0900 0400 242: in-home serivce binnen de garantietermijn die de volgende dag al uitgevoegd moet worden
  • 0900 0400 242: voor premium supprt. Die is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar
  • 0900 0400 242: voor ProSupport of Pro Supportplus. Die is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar, tijdens de kantooruren is het taal Nederlands bereikbaar
  • 0900 0400 242: voor Enterprise Support. Die is is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar, tijdens de kantooruren is het taal Nederlands bereikbaar

Je kunt gebruik maken van deze telefoonnummers voor de klantenservice:

  • 0900 0400 242: kleine ondernemingen tot 200 medewerkers en PartnerDirect-klanten
  • 0900 0400 242: grote ondernemingen van meer dan 200 medewekers en publieke sector

Je kunt de klantenservice voor particuliere consumenten vinden op www.dell.nl/ondersupport

Als je hulp of problemen hebt bij een bestelling kun je een brief sturen naar de klantenservice via het postadres of je kunt een e-mail sturen naar het e-mailadres van de klantenservice.

Als je op het snelste manier contact wilt hebben met DELL dan kun je het beste bellen. Je kunt DELL bellen met het telefoonnummer 0900 0400 242. Je belt hierheen om gelijk iemand aan de lijn te krijgen die jou kan helpen met jou problemen.