Ziggo B.V.

Ziggo B.V. Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (69) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Zaterdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Zondag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Belkosten: lokaal tarief

Telefoonnummer ZIGGO

Bel met Ziggo via het telefoonnummer 0900 1884 (normaal tarief) of 1200 (gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo). Ziggo is iedere dag bereikbaar van 08:00 tot en met 20:00 uur. Ook de Ziggo-community staat klaar om je te helpen.

Contact met de klantenservice

Voor vragen en problemen omtrent je internet, telefonie en televisie kun je contact opnemen met de klantenservice van Ziggo. Ziggo is de grootse aanbieder van deze drie zaken in Nederland., ER zijn sinds 2008 veel meer kabelaars aangesloten tot een groot bedrijf, namelijk Ziggo. Het hoofdkantoor zit gevestigd in Utrecht.

Klantenservice Ziggo

Als je bent aangesloten bij Ziggo door een abonnement te hebben voor internet, telefoon of televisie en je hebt hier over vragen dan kun je die stellen aan de klantenservice. Ziggo probeert zo snel mogelijk het probleem voor jou op te lossen
Je kunt bij de klantenservice terecht voor de zaken:

  • Hulp bij storingen
  • Vragen over de bestellingen en de levering of installatie daarvan
  • Instructies bekijken voor het installeren van producten of diensten
  • Het doorgeven of wijzigen van het abonnement, gegevens of adres
  • Vragen over Ziggo Webmail

Naast particulier kan je ook als bedrijf terecht bij de klantenservice als je problemen hebt, maar je moet dan terecht bij de Zakelijke Klantenservice. Dit werkt op dezelfde manier als bij de particuliere klantenservice.

Contact opnemen met Ziggo

Als je een vraag, klacht of opmerking hebt, dan kun je contact opnemen met Ziggo contact. Je kan dit doen op verschillende manieren:

  • Op de website www.ziggo.nl kun je klikken op het onderwerp waar je een vraag over wilt stellen of waar je hulp voor nodig hebt. Daarnaast is er een lijst opgesteld met de veelgestelde vragen zodat je snel een antwoord kunt vinden op jou vraag
  • Op social media als Twitter, facebook en andere fora zit er een team klaar die jou vragen online zo snel mogelijk beantwoorden
  • Op de website kun je via het contactformulier uw vragen, complimenten of klachten kwijt. De expert van Ziggo gaat je dan daarna terug mailen of terug bellen.
  • Je kunt altijd bij een verkoop- of servicepunt langs gaan in de buurt. Als je je postcode invult dan krijg je een overzicht met de verkoop- en servicepunten die bij jou in de buurt zitten.
  • de abonnees kunnen elkaar vragen stellen en op deze vragen reageren en tips geven via de community.

Ziggo telefoonnummer

Er zijn meerdere manieren om de kabelaanbieder Ziggo te bereiken. Telefonisch contact is het snelste contact die je kunt krijgen en daarom is er maar één telefoonnummer: 0900 1884

  • je kunt de klantenservice bereiken via 0900 1884
  • Als je klant bent van Ziggo, dan kun je de klantenservice gratis bellen op het nummer 0900 1884
  • Als je als particulier een product wilt bestellen telefonisch dan kun je bellen met 0900 1884
  • Je kunt de zakelijke klantenservice bellen met 0900 1884
  • Je kunt een product zakelijk bestellen via het nummer 0900 1884

Ziggo bellen

Je kunt via het nummer 0900 1884 Ziggo bellen als je vragen, opmerkingen of problemen hebt. Je kunt iedere dag telefonisch bellen van 08:00 uur tot 22:00 uur. Dit geldt ook in het weekend en op feestdagen

Ziggo lost een storing op

Het kan voorkomen dat je te maken hebt met storing bij uw internet, telefonie of televisie. Je kunt voor hulp kijken op de website voor informatie, tips en filmpjes die te maken hebben met de storing. Als je de oplossing niet kunt vinden dan kun je altijd bellen naar het nummer 0900 1884 of je kunt via een ander manier contact opnemen. Je hoeft dus niet lang last te hebben van de storing, want Ziggo lost het samen met jou op.

Conclusie

Er zijn dus vele manieren om contact op te nemen met het klantenservice van Ziggo. Op de website kan je al een eind komen als je een vraag of probleem hebt, maar om het snelst een antwoord te krijgen is toch via de telefoon. Je wordt gelijk geholpen zodat je niet verder hoeft te zoeken. Je hebt direct een expert aan de lijn zodat je professioneel antwoord krijgt als je problemen hebt zonder misvattingen. Als je antwoord nodig hebt op een vraag of hulp nodig hebt bij een probleem dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met Ziggo. Het hoofdkantoor van Ziggo zit op de Atomweg 100 in Utrecht.

Facebookpagina van Ziggo B.V.

ZiggoCompany
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Ziggo B.V.
Bezoek het Facebook account van Ziggo B.V. en stel direct jouw vraag.

Twitter van Ziggo B.V.

ziggowebcare
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Ziggo B.V.
Bezoek het Twitter account van Ziggo B.V. en stel direct jouw vraag.

Website van Ziggo B.V.

ziggo.nl
Bezoek de website van Ziggo B.V.om een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Ziggo B.V. om contact op te nemen.

Adresgegevens van Ziggo B.V.

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Boven Vredenburgpassage 128 Utrecht.
Je kunt de exacte locatie van Ziggo B.V. ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

69 reacties

  1. hallo ik heb een vraag ik heb een box van jullie maar die staat al de heledag teblazen net zo als een koeling terwijl mijn box uitstaat en de tv ook ik word er stappel gek van van de gezuis

  2. Ik werd gisteravond opgeschrikt door iemand die beweerde van ZIGGO te zijn!!!
    Ik heb hem niet binnen gelaten.
    Heb hem niet binnen gelaten maar ben hier niet van gediend,’savonds om 21.00 uur.
    Ik ga dit melden bij de politie.
    Ik had al slechte ervaringen met jullie,nu nog meer

  3. vorige week do s middags gebeld GEEN internet! zag ff later op de site doordat n centrale storing was,ik de monteur later op 30-1-23 GRATIS op bezoek zou krijgen!NU lees ik net dat voor t omwisselen van 1 HDMI stekkertje ik daarvoor €50.- moet betalen.zien jullie mij aan als de BOK met de gouden PIK of ZO???? dit zou ik op zn minst HONDS onbeschoft willen noemen! bel mij hier ff over terug!!Henk Groeneveld burchtstraat 10 Middelaar 06-37321219 en wel graag met de nodige SPOED graag!!dus 4.5 dag GEEN TV kunnen kijken betaal IK daarnu de HOOFDPRIJS voor?? weet ik vooraf al zeker van niet!!!

  4. heb een storing foutcode cs9097 je kunt niemand aan de lijn krijgen voor een oplossing krijgt alleen een keuzemenu
    en daarna is het doei zonder hulp waar je wat aan hebt

  5. oplichters bij ziggo.
    bah bah . zonder iets veranderd te hebben zomaar 17.50 meer moeten betalen. en ze lullen allemaal het zelfde
    vrouwtje van 80 jaar kunnen ze wel aan.

  6. Ik betaal de hoofdprijs bij Ziggo, maar dan wil ik wel zelf bepalen waar ik naar kijk, wat ik opneem. Dat kan dus niet!!! Ik heb in het verleden een serie opgenomen, en nu komt deze serie terug en wil ik deze nog een keer kijken. Nou bij Ziggo kan dat dus niet! Met geen mogelijkheid kan ik dit niet weer opnemen. Heb hierover gebeld met Ziggo, en ben zeer onbeschoft behandeld! Ik moest in een email de programmas en tijden neerzetten, dit heeft mij uren gekost, iedere keer kreeg ik dezelfde email terug, tijden en datum opschrijven! Na 2e keer contact hetzelfde!! Toen ben ik boos geworden en zei tegen meneer Cheun dat hij beter een krantenwijk kon nemen, want klanten helpen kon hij niet! Ik wil nu een serie opnemen met nieuwe afleveringen….DAT KAN DUS NIET…nu zie ik een bericht in beeld dat dit programma niet in de gids staat terwijl ik er op dat moment(terug kijken) het kan zien!
    Kan Ziggo mij dit uitleggen!!

  7. wat zijn jullie een klant onvriendelijk bedrijf eerst een kwartier zoeken naar een nummer waarom niet gewoon op de website ?
    dan nog een zeeeeeeer uitgebreid programma door en als je er dan eindelijk hangt . wordt je na enig wachten wachten wachten .uitgesodemieterd

  8. Ziggo komt alleen op met kortingen voor nieuwe klanten (zie reclame op TV) bestaande klanten worden afgescheept met 20 euro korting over 6 maanden
    Klanten service vind dit ook heel erg ???
    maar kan er niets aan doen ???????
    SERVICE VOOR BESTAANDE KLANTEN ZEER SLECHT
    Ik wil ook als nieuwe klant behandeld worden !!!!!!

  9. de gooyert@home .nl
    mijn afscrijvingen kloppen niet
    januari 117,11
    februari 62,57
    maart 114,60
    april 87,74
    mei 118,81
    juni 93,69
    gaarne hier uitslag over ziggo is per telefoon niet te bereiken ik ga hier over gerechtelijke stappen onder nemen

  10. 19 juli gaan (zouden wij) overstappen van Online naar Ziggo. Ca 2 dagen daarvoor moet er een mail komen zodat we het installatiepakket bij Postnl kunnen volgen. En als dat binnen is, kunnen we een afspraak maken voor een monteur. Het is nu de 18e 12:10uur en nog steeds geen mail ontvangen! Zoek ik zelf met de ordernummers van Ziggo zelf, is er niets te vinden! 🤨
    En natuurlijk heeft Ziggo al uren een probleem met de bereikbaarheid.. Wachttijden tekefonisch, minimaal 30 minuten (0900 nummer) KASSA!!!

  11. Ik heb al vele keren gebeld naar ziggo omdat ik deze maand 2 rekeningen heb gekregen. Ik moet het betalen heb al een herinnering gehad. Maar niemand kan me uitleggen waar het is. Ok ben al tig jaar klant. Kan iemand mij helpen

  12. Heb je een Samsung smart TV neem dan nooit Ziggo. Vroeger ondersteunde Ziggo een app op Samsung TV’s en deze werkte ronduit geweldig. Maar op een of andere manier is Ziggo ermee opgehouden. Nu zit je meteen aan een lelijke oplossing vast. De TV app was meteen het enige pluspunt boven bijvoorbeeld T-Mobile Odido. De app die je daar krijgt is volkomen verrot en er komt nooit meer een update van. Je moet de hele dag opnieuw opstarten anders hangt hij. Totaal niet acceptabel. Heel brutale klantenservice ook. Als je er op het forum iets over zegt wordt je geblokkeerd. Dus geen Ziggo en geen Odido nemen. Moet nu op zoek naar een andere partij.

  13. Heb een nieuwe TV (LG) gekocht en ook gelijk een kleiner kastje voor ontvangst van ziggo tv. Nu moet ik achteraf 20 euro betalen omtrent dat kastje, en dat terwijl ik al 26 jaar lid ben van ziggo. Het blijkt dat ze hier in het Oosten totaal niets doen Qua klandizie hoelang je ook lid bent terwijl daar in Brabant de cadeaus bij de mensen ongevraagd wel worden gegeven (gratis) nu wil ik wel eens graag weten waarom daar wel en hier niet??? Zou het misschien tijd worden om over te stappen?? wand Ziggo heeft totaal geen in interesse voor klanten die langdurig lid zijn, nieuwelingen krijgen alles als lokkertjes, terwijl de oudere worden afgedankt. Denk dat als ik geen antwoord krijg toch maar eens overstap en hoop met mij nog meerdere klanten dit slaat nergens op, dit wijst op onfatsoen van een overheersende klasse vind dit heel erg jammer van deze provider. Denk dat ik bij KPN beter af ben gezien de buren hiernaast die KPN hebben en wat die allemaal erbij krijgen kan Ziggo nog wat van leren.

  14. Hi my name is Darijan Suvalija i living st westlandgracht 203-1 flor and i sign contract for internet for
    28,00 euro but i got bill of 56 euro

    please call me after 14:00

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *