Telefoonnummer Wehkamp

0900 9809

Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact

Wehkamp is het bekende online warenhuis die vanuit Zwolle in het leven is geroepen om klanten beter van dienst te kunnen zijn. Het is voor een online warenhuis van groot belang om in gesprek te kunnen zijn en blijven met de klanten. Wehkamp heeft die goed door gehad en heeft de service goed ingericht. Op elke gebied kunnen zij vragen en opmerkingen uiten. De gekwalificeerde medewerkers helpen klanten verder. Medewerkers horen klanten niet aan, maar luisteren vanuit oprechte interesse. De medewerkers werken vanuit oplossingsgericht om zo de klantentevredenheid te verhogen.

wehkamp

 

Contact in de praktijk

Contact met Wehkamp is in de praktijk heel makkelijk. Je moet bellen naar het telefoon nummer 0900 9809.

De gemiddelde wachttijd voor het bellen is minder dan twee minuten. Je kunt bellen als je vragen of opmerkingen hebt zoals:

  • Bestellen
  • Bezorgen en afhalen
  • Retourneren
  • Betaalmogelijkheden
  • Garantie en reparatie
  • Acties en prijsvragen

Klantenservice

De bereikbaarheid van de klantenservice van Wehkamp kun je prima noemen en de tijden waarop je de klantenservice kunt bereiken is ook uitstekend. De Wehkamp kun je 7 dagen per week bereiken van 08:00 uur tot 23:00 uur. Wehkamp houdt rekening met mensen die overdag niet in de gelegenheid zijn om te bellen. De personele bezetting is ook aangepast. Er zijn altijd voldoende medewerkers om klanten te helpen, zo is de wachttijd lager. Dit is voor iedereen fijn, want niemand vind het prettig om lang te moeten wachten.

Telefoonnummer

Er is voor vragen, opmerkingen en klachten één telefoonnummer en dat is 0900 9809.

Er is gekozen voor één telefoonnummer omdat de klant iemand aan de lijn krijgt die precies weet naar welke afdeling de klant doorverbonden wordt. Als je meerdere telefoonnummers hebt dan is de kan groot dat de klant het verkeerde nummer belt. Dan kan er niet worden door verbonden en moet de klant opnieuw gaan bellen en dus weer opnieuw gaan wachten. Door één centraal nummer te nemen voorkom je dit probleem. De telefonisten moeten goed op de hoogte zijn van de interne afdelingen en communicatielijnen binnen de Wehkamp. De telefonisten zijn hierop getraind en als klant merk je dat. Betrokken zijn en persoonlijk zijn de twee kernwoorden waardoor de klant centraal staat.

Telefoon

De meeste bellen voor vragen over bestellingen. Mensen willen graag weten wanneer de bestelling thuis aan komt en bellen vaak om te controleren wanneer zij thuis moeten zijn om de bestelling te kunnen ontvangen. De klantenservice wordt ook vaak gebeld met vragen over retourneren van de bestellingen die geplaatst zijn en de garantie die de artikelen heeft. De vragen over betalingen en betalingsmogelijkheden staan tussen de top drie veel gestelde vragen. Als je liever niet belt dan kun je op de website www.wehkamp.nl ook veel informatie opzoeken.

Je kunt tussen de lijst van de veel gestelde vragen kijken of het antwoord staat op een vraag die je nodig hebt. Er zijn verschillende mogelijkheden en daarmee onderscheidt Wehkamp zich. Wehkamp gaat mee met de tijd en geeft de juiste aandacht aan de klanten. De klanten voelen zich tijdens het online winkelen zich thuis en als er toch iets is dan staat de klantenservice klaar om te helpen.