Telefoonnummer Tele2

0207 – 501- 000

Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Dienstverlening en klantenservice

Tele2 komt oorspronkelijk uit Zweden en is een telecomaanbieder. Het bedrijf levert veste en mobiele telefonie, internetdiensten en datanetwerken. Tele2 is bekend geworden door het aanbod van goedkope telefonie diensten aan de consumenten. Tele2 bestaat in tien landen en zij hebben een klantenbestand van 30 miljoen. Vanaf 1997 biedt Tele2 ook diensten aan in Nederland voor zakelijke klanten en consumenten.  Het bedrijf heeft steeds bestaande monopolies getracht door te breken, dit gebeurde bijvoorbeeld in 2010 met de strijd voor een open kabeltelevisie netwerk.

tele2

Contact opnemen

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van Tele2. Je kunt via de website van bestaande klanten diensten gebruiken. Als consument kun je terecht bij Tele2 voor mobiele telefoonabonnementen, met smartphone of SIM Only. Je hebt ook prepaid opties. Tele2 levert ook diensten zoals internet, televisie en vaste telefonie. Als je de lopende acties en aanbiedingen wilt weten dan kun je contact opnemen.

Als je het snelste contact wilt met Tele2 dan kun je het beste naar het algemene telefoonnummer 0207 501 000 bellen.

Diensten

Hier onder wordt verteld in een overzicht naar de diensten van Tele2. Je kunt contact opnemen voor de zakelijke diensten of als je andere vragen hebt via het telefoonnummer 0207 501 000.

Mobiele Telefonie

Je hebt keuze uit verschillende bundels met het aantal belminuten en aantal data. Er worden vaste tarieven gerekend als je verbruikt buiten de bundel. Als je 80 procent van je bundel hebt gebruikt dan ontvang je een SMS dat het tegoed bijna op is. Via het netwerk 4G biedt Tele2 snelle mobiel internet. De maximale downloadsnelheid is 150 mb/s, de gemiddelde downloadsnelheid is 40 mb/s en de maximale upload snelheid is 50 mb/s.

Internet

Je hebt vier verschillende mogelijkheden:

  • Light
  • Basis
  • Glasvezel Basis
  • Glasvezel Extra

Je kiest tussen deze vier uit afhankelijk van wat het dataverbruik is en hoe snel internet je wilt. Glasvezel heeft een voordeel, want de internet snelheid is hoog zowel het upstream en het downstream. Glasvezel is niet in heel Nederland beschikbaar, op de website kun je door de postcode in te typen kijken of die beschikbaar is bij jou.

Televisie

Je kunt met Tv Basis of TV Light kiezen voor een standaard zenderpakket of een uitgebreid pakket met een ruime aanbod aan zenders. Interactieve televisie heeft standaard toegang tot Online Tv, Programma Gemist en een Videotheek.

Telefonie

Je betaalt bij vast bellen alleen voor het gebruik die wordt berekend in tijd in seconden. Als je  veel belt in Nederland dan heb je als optie ook een vast tarief en dat is Onbeperkt Bellen Nederland.

Naast de basisdiensten die je kunt nemen zijn er ook optionele diensten zoals een anti-virus software om de computer te beschermen of een verbinding set.

Mogelijkheden klantenservice

Je hebt verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Tele2 te bereiken voor vragen. Dit zijn de opties:

  • Telefonisch
  • Inloggen op de persoonlijke Mijn Tele2 account
  • Live chat
  • Forum
  • Twitter
  • Facebook

Met de live chat en telefonisch krijg je het snelste antwoord. Via het forum, Twitter en Facebook wordt zo snel mogelijk een reactie terug verzonden, maar deze drie opties zijn niet het snelste opties als je een acute vraag hebt.

Als je klant van Tele2 bent kan je via www.zonnet.nl en www.versatel.nl de webmail kijken.

Bellen

Als je de klantenservice van Tele2 telefonisch wilt bereiken dan moet je bellen naar het telefoonnummer 0207 501 000.  Als je dit nummer belt kan je alles vragen wilt weten, het maakt niet uit of je al klant bent of geen klant bent. Als je andere vragen hebt over de dienst dan kun je het telefoonnummer ook bellen.