Telefoonnummer T-mobile

0800 – 7123

Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact met de klantenservice

T-Mobile is een dochteronderneming van het Deutsche Telekom-concern die opgericht is in 1999. T-mobile biedt mobiele telefoons, abonnementen en prepaid toestellen aan. Je kunt in de winkels en online het aanbod bekijken. T-mobile helpt jou graag en geeft graag adviezen.

T-mobile is tegenwoordig een van de grootste aanbieders van mobiele telefonie in Nederland.

t

Klantenservice

Je kunt vragen stellen en opmerkingen of idee├źn doorgeven aan de klantenservice van T-Mobile. De volgende zaken waar T-mobile jou mee helpt:

  • Over bestelling, abonnement of prepaid
  • Facturen en tarieven van T-mobile
  • Prijslijsten en vragen over de simkaart
  • Het netwerk en bereik, bijvoorbeeld storingen, internetsnelheid en werkzaamheden
  • Toestel, voicemail en reparatie

Contact opnemen met verschillende manieren

Je kunt T-mobile op verschillende manieren bereiken. Alle vragen zijn te beantwoorden met een of meerdere manieren:

  • Gegevens aanpassen kan makkelijk online via t-mobile.nl
  • Op de website staat veel informatie. Je kunt die zelf gebruiken om een antwoord te vinden op een vraag of je kunt meer lezen over functies van T-mobile
  • Je kunt vragen via Social media stellen zoals Facebook en Twitter
  • Online contact opnemen door de chat te gebruiken
  • Een e-mail sturen, je krijgt zo snel mogelijk een reactie
  • Langs een T-mobile winkel gaan waar je gelijk wordt geholpen en geadviseerd wordt door een medewerker
  • Je kunt op de website brochures en formulieren invullen als je meer informatie over T-mobile wilt
  • Er is een forum om vragen te stellen aan andere klanten van T-mobile. Klanten helpen elkaar
  • Er zijn telefoonnummers die je kunt bellen voor telefonisch contact

Telefoonnummer

De snelste manier om antwoord te krijgen op vragen of om opmerkingen door te geven is bellen. Er zijn verschillende nummers voor particulieren en bedrijven. Het algemene telefoonnummer van de klantenservice is 06 2400 1200. Als je vanuit het buitenland belt dan bel je naar +316 2400 1200. Je kunt het telefoonnummer bereiken voor vragen over abonnementen van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00. Als je vragen hebt over prepaid dan kun je op dit telefoonnummer bellen op werkdagen van 08:00 tot 20:00. Als je nog geen klant bent dan kun je bellen naar het telefoonnummer 0800 7123.

Bedrijven bellen op een andere telefoonnummer en op andere tijden. Als klant bel je op het telefoonnummer 0800 7123 en vanuit het buitenland bel je naar +31 6 2400 7112. Je kunt deze telefoonnummers bereiken op werkdagen van 08:00 uur tot 23:00 uur en in het weekend van 09:00 uur tot 17:30 uur.

Als je als bedrijf een abonnement wilt afsluiten dan bel je op werkdagen van 08:00 uur tot 17:30 uur op het telefoonnummer 0800 7123.

Storing

Op de website zie je een overzicht met de huidige storingen. Als je een probleem hebt als het gaat om een storing van T-mobile en die staat niet tussen de lijst dan kun je die melden via de dekkingskaart. Je moet je adres invullen en laten weten waar de storing is. Het bedrijf lost de storing zo snel mogelijk op.

Conclusie

De klantenservice staat voor jou klaar bij elke vraag, opmerking of als je problemen hebt met een storing. Je kunt de klantenservice op verschillende manieren bereiken: online, via de e-mail, langs de winkel gaan of telefonisch. De klantenservice helpt klanten snel en professioneel.