Telefoonnummer Ohra

026 – 400 – 4040

Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact

Als je snel antwoord wilt op vragen of je hebt professionele hulp nodig bij technische problemen dan kan de veelzijdige klantenservice van OHRA jou daarbij helpen. OHRA biedt verzekeringen aan en laat jou zelf de verzekering- en bankzaken regelen op de website www.ohra.nl. Je kunt onder andere schade melden, wijzigingen doorgeven, bankzaken regelen als je een bankproduct hebt van OHRA of je kunt iets laten declareren. Je kunt op de website snel en eenvoudig in contact komen met de klantenservice van OHRA.

ohra

Veelzijdige klantenservice

De klantenservice van OHRA doet haar best om iedereen te helpen op welke manier het prettigst is voor hem of haar. Je kunt de klantenservice bereiken op deze manieren:

  • Via de website
  • Op het forum van de community van OHRA
  • Op Facebook
  • Twitter
  • Het contactformulier op de website
  • Bellen naar het telefoonnummer 026 – 400 – 4040

Telefoonnummer

Als je het liefst telefonisch contact wilt opnemen dan kan dat op werkdagen van 08:00 uur tot 18:00 of op zaterdag van 09:00 uur tot 15:00 uur. Je belt op het telefoonnummer 026 – 400 – 4040

Als je het telefoonnummer belt krijg je een keuze menu waar je moet kiezen uit de volgende onderwerpen:

  • Kies 1 voor melden van schade
  • Kies 2 voor vragen over de zorgverzekering
  • Kies 3 voor vragen over woon-, auto-, motor-, huisdieren-, rechtsbijstand-, inzittenden-, of reisverzekering
  • Kies 4 voor vragen over bankproduct
  • Kies 5 voor vragen over pensioen of levensverzekering
  • Kies  6 voor  vragen over arbeidsongeschiktheidsverzekering

Zorgverzekering contact

Als je contact wilt opnemen voor vragen of kwesties dan kun je terecht bij de klantenservice via de opties die hierboven worden genoemd. Dat is dus via de website van OHRA, Social media, via het contactformulier op de website, via het forum van de community van OHRA of telefonisch.

Je kunt op website ook de pagina met de veelgestelde vragen bekijken. Je vindt hier antwoorden op vragen over onderwerpen zoals:

  • Wanneer je de polis en/of zorgpas ontvangen
  • Overstappen tijdens het jaar
  • Welke vergoedingen je recht hebt
  • Wat je moet doen als je perrongelijk dubbel premie hebt betaald
  • Hoe je een buitenlandse rekening declareert
  • Wat je moet doen als de premie onjuist is
  • Wanneer de premie van de bankrekening wordt afgeschreven
  • En nog meer andere kwesties

Je kunt contact opnemen met OHRA voor antwoord op prangende kwesties

Voor het beantwoorden van vragen, door u te adviseren bij de verzekeringskeuze of door te helpen bij technische problemen helpt de medewerkers van OHRA jou graag. Als je gelijk contact op neemt met OHRA is jou probleem snel verholpen. Het is het snelste om telefonisch contact op te nemen. De medewerker staat direct voor jou klaar en je kunt precies uit gaan leggen wat het probleem is. Via de telefoon kan de klantenservice jou ook beter begeleiden dan dat het met de tekst zou gaan. Het telefoonnummer van de klantenservice is 026 – 400 – 4040.

Als je belt met de klantenservice van OHRA is het probleem sneller op te lossen dan als je zelf gaat zoeken naar een oplossing.