Kruidvat

Kruidvat Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (29) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 09:00 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 09:00 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 09:00 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 09:00 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 09:00 en 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Je kunt bij de klantenservice van Kruidvat terecht voor vragen, opmerkingen of klachten. Je kunt contact nemen over bijvoorbeeld:

  • De folder en nieuwsbrief
  • Extra voordeel, zoals dag aanbiedingen, punten en eigen profiel op kruidvat.nl
  • Artikelen die in de winkel liggen
  • Aankopen, bijvoorbeeld terugbrengen of garantie
  • Online bestellingen
  • Informatie over de winkel, zoals de openingstijden
  • Organisatie van Kruidvat

Contact

Je kunt contact opnemen met Kruidvat met verschillende manieren. Op de website kun je de meest gestelde vragen terug vinden, zodat je snel antwoord op een vraag krijgt. Je hebt ook daarnaast een zoekbalk waar je een vraag of zoekterm in kunt typen, de site helpt je daarna zo veel mogelijk verder.

Het is naast contact op de website ook mogelijk om een e-mail te sturen met een vraag of opmerking. Je kunt het speciale mailformulier invullen en daarna opsturen. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord op de e-mail die je zelf hebt opgegeven. Je kunt ook op social media zoals Facebook en Twitter contact krijgen. Op de website van de Kruidvat staan de officiële links die naar de accounts van Kruidvat gaan. Als je een persoonlijk bericht stuurt krijg je snel een reactie. Het makkelijkste en snelste manier is telefonisch contact opnemen.

Telefoonnummer

Je kunt de klantenservice het snelste en makkelijkste bereiken via de telefoon. Er zijn meerdere telefoonnummers die je kunt bellen voor vragen of opmerkingen:

  • Als je een vraag hebt over de fotoservice bel je 0900 7654 765
  • Over de webshop van kruidvat.nl of vragen over extra voordeel bel je 0900 7654 765
  • Voor de winkels van Kruidvat bel je 0900 7654 765
  • Als je vragen hebt over Kruidvat mobiel bel je 0900 7654 765

Het telefoonnummer dat hierboven genoemd is, kun je bereiken op werkdagen van ´’s ochtends tot s´ avonds en op zaterdag alleen overdag. Je kunt de fotoservice ook bellen op zondag overdag.

Telefoon

Kruidvat heeft een eigen telefoonmerk namelijk Kruidvat Mobiel. Het bedrijf biedt speciale simkaarten aan waar je prepaid mee kunt bellen en SMS-en of je kunt een abonnement nemen. Je kunt de simkaarten kopen bij een van de Kruidvat-winkels. Als je hier vragen over hebt, kun je bellen naar de klantenservice van Kruidvat. Je kunt dit doen door dit te zoeken bij de meest gestelde vragen, door de zoekopdracht in te typen op de website, door te e-mailen of door het telefoonnummer 0900 7654 765 te bellen.

Doordeweeks kun je het telefoonnummer bellen van 08:00 uur tot 22:00 uur en zaterdag van 09:00 uur tot 17:00.

Je kunt bellen met vragen over deze zaken:

  • Tarieven van de provider
  • Algemene voorwaarden
  • Handleiding
  • Waar je de simkaarten kunt kopen
  • Opzeggen van het abonnement
  • Registratie bij de online Mobiel account
  • Problemen met bellen of sms’en

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen bij verschillende afdelingen van de klantenservice, bijvoorbeeld de website, e-mail, social media of telefonisch. Telefonisch is het meest effectief, want je hebt direct een expert aan de lijn waardoor je professioneel en snel antwoord krijgt op een vraag. Als je een vraag, opmerking of klacht hebt, kun je het beste bellen met de klantenservice van Kruidvat.

Facebookpagina van Kruidvat

kruidvat
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Kruidvat
Bezoek het Facebook account van Kruidvat en stel direct jouw vraag.

Twitter van Kruidvat

kruidvatservice
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Kruidvat
Bezoek het Twitter account van Kruidvat en stel direct jouw vraag.

Website van Kruidvat

kruidvat.nl
Bezoek de website van Kruidvatom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Kruidvat om contact op te nemen.

Adresgegevens van Kruidvat

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Nijborg 17 3927DA Renswoude.
Je kunt de exacte locatie van Kruidvat ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

29 reacties

  1. Waarom werkt telefonische klanten service niet zit al kwaartier te wachten,zijn nog bezig !!!
    Op mijn aanmeldformulier wat ik voor een nieuwe kaart invul(oude bij verhuizing zoek) zegt Kruidvat op PC er is een onbekende fout opgetreden . Neem contact op met klantenservice ,dat lukt dis niet !!! Dus kan van/namiddag/avond GEEN extra punten zonder kaart verwerven bij mijn geplande aankopen. Da’s een tegenvaller !!!
    Vriendelijke groet john hanegraaf schans 35 3931KJ woudenberg 0332862442

  2. Beste mensen , ik heb nog steeds een probleem met mijn klantenkaart. In de winkel geeft hij telkens een 01 code aan, wat dat ook mag betekenen. Advies in de winkel”Bel de klantenservice. Zo gezegd zo gedaan. Na 5 minuten wachten krijg ik een dame aan de lijn die mij vriendelijk verteld dat zij mij zal doorverbinden met de desbetreffende afdeling. Die zal dan de zaak oplossen. Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan maar even teruggebeld naar de klantenservice. Dezelfde dame wist mij te verzekeren dat ik toch echt nog even geduld moest hebben en verbind mij vervolgens weer met de betreffende afdeling. Na 25 minuten naar een stukje muziek te hebben geluisterd waar de dode nog van griezelen heb ik opgehangen. Mijn vraag aan jullie en aan de directie. Is dit de service van Kruidvat. Ik kan niet worden teruggebeld, ik kan niet het telefoonnummer krijgen van de betreffende afdeling. Kruidvat doet niets aan mijn klacht als telefoonkosten incasseren.
    Graag kontakt. per mail of telefoon. 0653130307 [email protected]

    Met vriendelijke groet
    J. Schönhoff

  3. Officiele klacht over mispaste optreden van filiaalmanager van Kruidvat winkel te Hoofddorp filiaal7524.
    Niets vermoedend samen met vriendin aan het winkelen in dit filiaal waarop ik plots werd aangesproken door een man die later de filiaalmanager bleek te zijn met een agresiefe
    toon nij aansprak met de woorden je bent hier vorige week ook geweest

  4. Ik probeer het kruidvat e-mail adres te zoeken nergens te vinden dus
    Wil graag een klacht over personeels klantvriendelijkheid in te dienen
    Maar klant vriendelijkheid is ver te zoeken bij bepaald personeel
    Deze persoon maaktet winkelen bij dit filiaal er niet beter op
    En nu ook nog niets te vinden van een Klanten e-mailadres lekker klant vriendelijk allemaal

  5. Beste, wij proberen via e-mail onze vraag te stellen mbt het verstrekken van een niet geactiveerde kadobon vanuit een Kruidvatvestiging (filiaalnummer 7186). Helaas komen wij via de telefoon niet met een medewerker in gesprek, via de chat kunnen wij onze vraag niet stellen, en beschikken niet over Facebook.
    Om bovenstaande redenen ontvangen wij graag een e-mailadres zodat wij ons probleem/ vraag kunnen stellen.
    Bij voorbaat dank.

  6. Beste Kruidvat-team, helaas kan ik geen mailadres vinden om mijn reactie persoonlijk naar jullie te richten.
    Ik vind het jammer dat in jullie huidige reclameboodschap het woord “kak” wordt gebruikt.
    Het is vandaag de dag al niet gemakkelijk om de communicatie tussen mensen onderling op een respectvolle manier te laten verlopen … daarbij betreur ik jullie hedendaagse uiting over de inflatie. Waarom niet kiezen voor een taalkundige, respectvolle manier om jullie producten in de kijker te zetten?
    Met deze reclameboodschap hebben jullie ook invloed op de woordkeuze van kinderen en jongeren.
    Ik kijk alvast uit naar jullie reactie.

  7. Hallo, Er zitten Parabenen in jullie huismerk Kruidvat SOLAIT selftan.
    Er betaat veel controverse ivm parabenen. Ze zijn kankerverwekkend en dit wordt vaak besproken in gepubliceerde studies.
    Ik ben een jarenlange trouwe klant van Kruidvat en koop regelmatig producten bij jullie.
    Betekent dit dat ik al jarenlang producten koop bij Kruidvat waarvan er controverse bestaat, waarvan men niet zeker is over de effecten op de gezondheid op lange termijn?
    Ik ben teleurgesteld en wil heel graag een reactie over hoe jullie dat gaan aanpakken.
    Ik heb 2 tienerdochters die vaak bij Kruidvat gingen kopen.
    Ik hou ze daar even weg totdat ik een geruststellend antwoord krijg. Vriendelijke groet, Véronique

  8. Over het algemeen ben ik altijd zeer tevreden over jullie producten, aanbiedingen en service. Aangezien mijn budget niet zo groot is let ik altijd goed op aanbiedingen. Jullie koffie bijvoorbeeld. Al jarenlang gebruik ik jullie bonen en helemaal niets mis mee. Wel let ik altijd goed op wanneer er een aanbieding is zoals deze week. Tweede product halve prijs want dat is toch veel geld voor mij.
    Helaas toen ik thuiskwam en op de bon keek bleek de korting er niet afgehaald te zijn. Dat kan gebeuren maar toen ik vanmiddag terug kwam in jullie winkel om dit recht te trekken was het enige antwoord op mijn vraag, u moet wel de producten meenemen. Er werd niet eens de moeite genomen even op de bon te kijken. Mijn bankpas had ik bij mij en mijn klantenkaart ook. Moet ik dan echt de vuilnisbak induiken om de verpakkingen daaruit te vissen om zo aan te kunnen tonen dat ik het bonnetje niet zomaar ergens van de straat gevist heb? En dus ook niet op pad was om de boel op te lichten.
    Ik moet zeggen dat ik te verbaasd voor woorden was en boos en dat wordt ik niet zo snel, ik heb ook niet even naar de leidinggevende gevraagd vanwege de manier van afhandeling/behandeling. Ik ben uit het filiaal vertrokken om even koel te waaien voordat ik dingen zou zeggen waar ik later spijt van zou krijgen. Toch mag u gerust weten dat ik nog steeds boos ben vanwege de onbeschofte houding van uw medewerker. Dit alles gebeurde in het filiaal aan het Allebeplein in Amsterdam waar ik al jaren kom. Dan kan ik natuurlijk met gemak zeggen ik ben klant af en ga naar één van uw concurrenten maar daar is de zaak nog steeds niet mee gladgetrokken.

  9. Wij hebben via internet bij jullie een wandlamp solar Grundig besteld en bevestigd gekregen onder nummer 1262947873.
    Om het kosteloos naar een filiaal (Kortenhoef) gestuurd te krijgen hebben we extra artikelen besteld om aan 15/euro te komen.
    Vandaag opgehaald en nu blijkt dat er een hanglamp ipv een wandlamp geleverd is.
    Terug naar het filiaal om het te melden , geen bedoelde lamp aanwezig daar en ook niet de mogelijkheid om er een via de winkel te bestellen.
    Dan maar met de klacht van verkeerde levering, met Kruidvat bellen en het e.e.a. uitgelegd.
    En nu komt het, ik kan alleen een nieuwe bestellen via internet als ik weer minimaal 15 euro in het winkelmandje plaats om verzendkosten te voorkomen.
    Uw Kruidvatmedewerker maakt een fout door een niet besteld artikel in een doos te doen en nu word ik gedwongen om weer voor minimaal 15 euro aan te schaffen.
    Ik begrijp dat er een grens moet zijn, maar in dit geval kan het niet zo zijn dat ik (de klant) moet opdraaien voor deze fout.
    Dus aan u om de juiste lamp te leveren zonder verzendkosten voor dus € 4,99.
    Ik zie uw reactie gaarne tegemoet.
    Met vr. gr.
    R.J.Terpstra

  10. Bij kruidvat wc Seghwaert Zoetermeer zit de betalingsterminal 1T9Z69 bijzonder onhandig gemonteerd. Bij betaling kunnen andere klanten zo meekijken welke pincode er wordt ingedrukt. Ook is het apparaat nogal wankel qua constructie. De kassier interesseerde het totaal niet en dat is toch heel klantonvriendelijk.

  11. Vandaag 3 Juni een friteuse gekocht in Maastricht frituur olie er in aangezet begint de Frieteuse te lekken. Een klein scheurtje in een hoekje. De aanrecht , de vloer, onder de olie. Grote moeite om alles schoon te krijgen, wat helaas niet 100% is gelukt . Hoe kom ik in contact met kruidvat om een schade claim in te zenden. NEEM AUB CONTACT MET MIJ OP

  12. 8 daagde zonvakantie voor €199 pp, nou op Maandagochtend 13 Juni om 6.35 al uitverkocht?!
    Wat een “lokkertje”, hebben jullie maar voor 5 personen deze advertentie gezet?
    Idd, nergens een e-mail
    Misleidende reclame heet dit……..

  13. Erg onbeschofte en asociale klantenservice !!!
    Al maanden bezig om ons kaart in ons gezamenlijke account te zetten maar keer op keer worden er gouden bergen beloofd maar helemaal niks uitgevoerd !!!
    Telkens mijn vrouw erbij moeten halen ter verificatie maar zelfs dat mocht niet baten…
    Wanneer gaat Kruidvat iets doen aan de asociale spreekwijze van de klantenservice ?? Wanneer gaat de Kruidvat nakomen wat ze aan de telefoon beloven ??
    Is de klantenservice van de Kruidvat een sociale werkplaats geworden ??
    Heel erg slecht en onprofessioneel dit !!!

    1. Wederom gebeld met de klantenservice en dit keer een buitenlandse meisje aan de telefoon gekregen en bij elke zin of woord die ik zei ging ze lachen en als je vraagt waarom ze lacht, zegt ze dat ze niet lacht terwijl iedereen in mijn huis het kon horen (ze stond op luidspreker) vervolgens lacht ze verder alsof ze onder invloed is van softdrugs of alcohol en ze bleef maar lachen en dan hing ze de hoorn op !!!
      Is dit de richting die kruidvat opgaat ?? Mensen aannemen zonder achtergrond te checken ?? Klanten van kruidvat als een stuk stront te laten behandelen ?? Heel erg slecht om door zo een kinderachtig of drugsverslaafde persoon je klanten te woord te laten staan..
      Wetend dat er toch geen donder met al deze klachten of reviews gedaan word zal ik dit melden bij de consumentenbond en andere instanties..
      Vieze mensen bij de klantenservice bahbah

  14. Goedemorgen,
    Ik heb maandagavond een bestelling bij jullie geplaatst.
    Maar tot op heden heb ik nog geen orderbevestiging gehad.
    Het bedrag is wel van mijn Rabo rekening afgeschreven.
    Ik hoop snel van u te horen.

    Met vriendelijke groet, KarinHefkens

  15. Ik heb 1,5 jaar geleden een glitter bol met foto bij kruidvat besteld. Nu is de bol helemaal uitgedroogd. Hoe dat kan is niet duidelijk en kapot maken is het ook niet. Het is de kwaliteit , helaas wordt bij de bestelling niet vermeld dat het product 1 jaar goed blijft en daarna kunje het weg gooien.

  16. Met de 30% kortingsbon ging ik om 16 uur nicotinell zuigtabletten halen. De bon komt van
    de goedkoopavond pagina. Op de bon staat niet geldig van 17 tot 20 uur. Ik gauw nog even heen.
    Zegt het personeel dat die bon om 17 uur pas geldig is, want hij komt van de goedkooppagina maar dat staat niet op de bon.
    Ik werd als een klein kind weg gestuurd en kreeg het product niet mee.
    Verandert u aub de bon of instrueer uw personeel beter, want dit klopt niet

  17. Geen mail adres, en geen contact formulier te vinden, waar je iets naar toe kan sturen, want je kunt zgnmd bellen. OOK NA 17:00uur?

    Afhaal mail, komt niet aan, nadat je bestelling hebt geplaatst, en hebt betaald.

    Extra korting avond vandaag, wekker gezet. 16:55 zit ik al bestellingen te selecteren, zo ook de mini airco van 12,99€. Als ik ga afrekenen, moet alleen nog link naar de bank klikken (ZO VER BEN IK DUS AL ID BESTELPROCES) is de airco opeens uit mijn lijst te gaan betalen items VERDWENEN. En weg was ie. HOEZO HALEN JULLIE EEN ITEM UIT MIJN LIJST TERWIJL IK GA BETALEN? HET BETROF NIET EEN AANKOOP DIE K HEB LATEN LIGGEN, waarna ITEM LOGISCHERWIJS UIT MIJN BESTELLIJST WORDT VERWIJDERT. ZEER jammer dit.

    Palmers aanbieding: bij het aanklikken vd link kom je op Kruidvat site, met slechts 1 palmers item. Een haarvat, meer palmers items lijken er niet te zijn (COCOA BUTTER).

    Wat een misleiding, wat een verval.

  18. Wat een slechte afwikkeling met alle telefoonnummers mailadressen enz.van Kruidvat Je krijgt niemand te pakken.
    Zelfs die Miep van de chatbox snapt je vragen niet
    Wacht nog steeds op betaalde Pathevoucher van 19 juni
    Kruidvat krijgt een hele dikke onvoldoende voor hun afhandeling

  19. Misleiding!
    Voucher voor gratis yogamat:
    wil deze activeren op 23 juli 2022 en is geldig t/m 24 juli. Ik krijg melding dat actie is verlopen, ra, ra!

  20. Beste Kruidvat,
    ik ervaar dat jullie NIET bereikbaar zijn. Heb net een half uur in de wacht gestaan en nog steeds niemand gesproken.
    ik wil een activatiecode invoeren nav van een scheermesjes actie, maar de pagina is niet bereikbaar.
    lekker want je kan je maar tot 7 augustus aanmelden, maar heb de mesjes gekocht omdat er sony earbuds bij zouden zitten.
    ik wil deze dan ook graag hebben, maar kan nergens heen met mijn klacht.
    Erg slecht!!!!!!
    Heeft iemand dezelfde ervaring gehad en hoe is dit toen opgelost?
    Ben heel benieuwd.

  21. Telefonisch contact gezocht met het Kruidvat, maar tot 3 keer toe na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan is mijn geduld toch echt nu op.

    Had een vraag over een ontvangen Kruidvat Kado-kaart van €10 die ik voor mijn verjaardag van mijn zoon heb ontvangen.

    Dacht dat het namelijk om een sticker ging die bij de pincode op de kado-kaart zat, echter bleek dit om een krasplakker te gaan.

    Aangezien ik deze plakker er voor de helft af had gehaald, omdat ik in eerste instantie in de veronderstelling was dat het om een sticker ging, en daarna helemaal verfrommeld was kon ik de juiste pincode niet meer tevoorschijn toveren en kan het kado-tegoed van €10 niet door mij in de winkel besteed worden.

    Graag wil ik hierin geholpen/gecompenseerd worden, aangezien het mij niet duidelijk was dat het om een krasplakker ging en niet om een sticker. En opnieuw de mogelijkheid kunnen krijgen om het kado van €10 te kunnen besteden.

    Met grote belangstelling zie ik de reactie van het Kruidvat hierop tegemoet.

    Het betreft overigens kaartnummer: 6064 3625 5304 5065 166

    MvG.,

  22. Bij toeval heb ik ontdekt dat de punten bij aankoop niet bij,maar af worden geschreven!!!zelfs dat klopt nog niet eens,b.v.5 punten erbij,worden 7 punten eraf!!!
    Als ik het in de winkel aangeeft,is de klantenservice gebeld!?!maar die komen er niet uit,en moet k zelf bellen!!!Eindelijk na 7 minuten krijg ik iemand aan de telefoon,die meteen zegt:ja dat is een probleem,wordt deze week opgelost,en anders kan ik weer bellen(kost me weer!!!een boel belkosten!!!
    Dan probeer ik op de computer op te zoeken hoeveel punten ik heb,u raad het al:niet te vinden!!!
    Wat een ellende en slechte service!!!!!!!!!!
    Al nu dat hun mij eens bellen en uitleg geven!!!

  23. Ik ben op zoek naar een mailadres van kruidvat. Ik heb online een bestelling gedaan wel betaald en van de rekening af naar niks ontvangen de bestelling heb ik op25 juli gedaan en het was op voorraad kijk ik op de app is het nog steeds in behandeling tel contact opnemen is haast onmogelijk en die robot medewerker begrijpt mijn vragen niet. Willen jullie mij dan mailen? Met vriendelijke groet M

  24. Vanmiddag besloot ik bij kruitvat Oud Beijerland Hansaplast aqua protect XL 5st te kopen in het rek hingen een stuk of tien a twaalf verpakkingen geprijst met 4.79€ bij de kassa moest ik 6.79€ betalen de kassa dame er op gewezen
    De manager handelde dit af met de mededeling dat ze allemaal verkeerd hangen maar het rek waar ze volgens haar moesten hangen stond een prijs van 6.49€ dus ook een verkeerde prijs of een verkeerd rek
    ik vertelde haar dat ik het verschil terug wilde of anders de betaling terug zij koos voor het laatste en niet op een vriendelijke manier
    Een beetje manager zou voor het eerste kiezen want wij zijn fout was het ?
    Maar het is allemaal toch goed gekomen ben naar de concurrent gegaan en het huismerk gekocht voor 3.69€

    Een klant binnen halen duurt even maar hij kan snel weg zijn (voorgoed?)

  25. Koop ik een 1/2 nieuwjaars staatslot bij de Kruitvat filiaalnummer 7373 te Rotterdam.
    Na controle een prijsje van €5,-. Oké inleveren en uitlaten betalen bij Primera, kan de bon (lot) niet scannen dit omdat het een soort kassabon geprint lot is. Naar een Kruitvat die betaalde niets uit ik moest maar terug naar de winkel waar ik hem had gekocht. Daar konden ze ook niets voor me betekenen. Neem maar contact op met de Staatsloterij werd mij gezegd, daar even gekeken moet je je lot aangetekend opsturen naar de Staatsloterij.
    Dit betekend dat als ik mijn prijs van €5,- wil ontvangen ik eerst het aangetekend moet versturen dit kost meer dan mijn prijs van €5,-.
    Hoe gek kan je het maken, schandalig vind ik het dat het Kruitvat op deze manier Staatloten mag verkopen met zo’n slechte kwaliteit van lot wat na een paar dagen nauwelijks nog leesbaar is.

  26. Ik blijf al maanden lang op 403 punten staan/
    Mijn inlog code is roos 1
    Mijn kaartnummer is 2620851469993.
    Ik hoop dat het wordt opgelost, want zo is het niet leuk meer.
    Bellen heeft geen zin, wachten duurt te lang.
    ik hoop dat het via mail wordt opgelost, en anders hou ik het voor gezien.
    vr ,gr mevr. L den Braber Roos

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *