Telefoonnummer KPN

0800 –  0105

Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Hulp en oplossingen

KPN wilt de klanten één centraal aanspreekpunt bieden en heeft daarom de klantenservice van KPN in het leven geroepen. Het bedrijf die verscheidenheid aan diensten levert kan dit niet missen en dit heeft het bedrijf duidelijk onderkend. De service is professioneel opgericht en daarom worden klanten snel en deskundig te woord gestaan en zij worden gelijk geholpen.

kpn

Waarvoor bellen met KPN?

Er zijn verschillende redenen om contact met KPN te willen. Hier zijn een paar redenen:

  • Informatie over actuele storingen
  • Doorgeven van verhuizing
  • Bestellen van diensten of producten
  • Vragen over Wangiri fraude
  • Vragen over betalingen en facturen
  • Vragen over instellingen van e-mail

Dit is niet een volledige opsommingen, maar dit zijn voorbeelden waarom jij de klantenservice van KPN wilt bereiken.

Storing

De diensten die KPN leveren kunnen soms worden aangetroffen met een storing. KPN doet er alles aan om dit tegen te houden, maar techniek blijft techniek en dit kun je niet voorkomen. Als er storing plaatsvindt help de storingsdienst van KPN jou direct. In de eerste lijn zijn de medewerkers die helpen met kleinere storing. Als het probleem groter blijkt te zijn dan wordt de klant doorverbonden met de tweede lijn. De medewerkers zijn gespecialiseerd om technische problemen op te lossen. Voor de klant is het prettig om met de eerste en tweede lijn te werken. de klanten hoeven niet terug te bellen en het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen.

Klantenservice

De werknemers van de klantenservice weten waar zij over praten. Dit is voor de bedrijf logisch en als je belt als consument dan weet je dat op dat moment. De medewerkers zijn opgeleid om de klanten gelijk in één keer te kunnen helpen. Als zij iets niet weten verbinden zij jou door naar een andere medewerker. De klantenservice is hierdoor uiterst effectief en je wordt snel geholpen. Je wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd.

Telefoonnummer

Naast één telefoonnummer om in contact te komen met te klantenservice van KPN voor vragen, problemen of klachten heb je meerdere telefoonnummers:

Contact met de klantenservice 0800 0105

  • Als je een telefoon hebt met een KPN prepaidkaart of abonnement bel je naar 0800 0105
  • Als je belt vanuit het buitenland 0800 0105
  • Als je geen telefoon hebt met een prepaidkaart of abonnement van KPN 0800 0105

Je kunt het telefoonnummer 24 uur per dag en 7 dagen per week bellen en zijn voldoende bemand en daardoor is de wachttijd kort. Je kunt de telefoonnummers vinden in de telefoongids van KPN of op de website www.kpn.nl

Zakelijk contact

Naast de particuliere markt heb je ook een zakelijke markt. Omdat de zakelijke markt anders is dan de particuliere markt heeft KPN een aparte klantenservice opgesteld voor zakelijke klanten. Dit zijn de telefoonnummers die je kunt bellen als zakelijke klant:

  • Vragen over mobiel bellen en mobiel internet 0800 0105
  • Vragen over internet, bellen, televisie en Cloud 0800 0105

KPN legt de lat hoog voor zichzelf en neemt de klanten serieus. De klantenservice is gericht op een full service dienstverlening die niet alleen helpt bij het verkopen van producten en diensten. Als je contact op neemt met deze dienst dan is dit de snelste manier om een probleem op te lossen of om een antwoord te krijgen op jouw vraag.

Het is goed om te weten dat KPN altijd bereikbaar is en dat zij vriendelijk en vakkundig klanten helpen.