DHL

DHL Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (130) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Zaterdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: €1,- per gesprek

Telefoonnummer DHL

Je kunt DHL bellen op 088 – 0552 – 000. Je kunt bellen op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur. Het bedrijf is ook via whatsapp bereikbaar. Tegenwoordig kun je ook 24/7 chatten met DHL. Dit kan via whatsapp en via live chat.

Contact met de klantenservice

U kunt moeiteloos in verbinding treden met de klantenservice van DHL. Opgericht in 1969, functioneert DHL als een dochteronderneming van Deutsche Post DHL. Het bedrijf is oorspronkelijk gestart met het doel om post te verzenden en heeft zijn diensten in de loop der tijd uitgebreid met koeriers- en logistieke services.

Contact

U kunt op meerdere manieren contact opnemen met de klantenservice van DHL. Op hun website, www.dhl.nl, vindt u een specifieke pagina die alle beschikbare contactopties weergeeft. Hier kunt u terecht voor vragen of feedback over een breed scala aan onderwerpen.

De contactmogelijkheden bij DHL omvatten:

  • Vrachttransport: Voor al uw vragen over vrachtvervoer kunt u terecht bij de experts van DHL Global Forwarding.
  • Parcel: Zowel particulieren als zakelijke klanten kunnen contact opnemen met DHL voor vragen of opmerkingen over de standaard pakketdiensten, zowel nationaal als internationaal.
  • Supply Chain Oplossingen: Voor vragen over supply chain management en logistiek, of als u een offerte wilt aanvragen, kunt u direct contact opnemen met DHL Supply Chain.
  • Internationale Expresservice: Voor vragen of suggesties over de expresservice van DHL voor documenten en pakketten, staat DHL Express tot uw dienst.

DHL biedt gespecialiseerde ondersteuning.

Telefoonnummer

Er is niet maar één telefoonnummer die je kunt bellen als je vragen of opmerkingen hebt. Er zijn verschillende telefoonnummers voor elke categorie. Let op dat je het juiste telefoonnummer kiest dat aansluit bij je vraag.
Dit zijn de telefoonnummers:

  • Supply Chain: 088 0552 000
  • Parcel voor zakelijke klanten: 088 0552 000
  • Parcel voor consumenten: 088 0552 000
  • DHL Express: 088 0552 000

Je kunt doordeweeks de klantenservice telefonisch bereiken van 08:00 uur tot 18:00 uur.

Klantenservice

Naast de telefonisch contact kun je ook online in contact komen met DHL. Je kunt voor vragen of opmerkingen over vrachttransport het contactformulier gaan invullen. Een expert neemt dan zo snel mogelijk contact met jou op. Als je voor andere onderwerpen contact wilt opnemen kan het ook gratis via het formulier en je krijgt ook zo snel mogelijk een antwoord terug. Er is ook een lijst met veelgestelde vragen zodat je misschien al een antwoord kan vinden zonder contact op te nemen met de klantenservice van DHL.

Servicepunt

Als je een pakketje wilt verzenden, ophalen of retourneren dan kun je dat doen bij de Servicepunt van DHL. In heel Nederland zijn er 1300 locaties, de kans is groot dat er een bij jou in de buurt zit. Je kunt via de DHL Parcel zoeken waar het dichtstbijzijnde Servicepunt van DHL zit bij jou in de buurt. Je ontvangt een sms of een e-mail als er een pakketje voor jou klaar staat. Als je het pakketje niet gelijk op haalt, krijg je twee keer een herinneringsbericht. Bij het servicepunt kun je een pakket met minder dan 10 kilo verzenden naar Nederland, naar het buitenland of naar een ander servicepunt van DHL.

Facebookpagina van DHL

dhlparcel
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL
Bezoek het Facebook account van DHL en stel direct jouw vraag.

Twitter van DHL

dhlnl
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL
Bezoek het Twitter account van DHL en stel direct jouw vraag.

Website van DHL

dhlparcel.nl
Bezoek de website van DHLom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van DHL om contact op te nemen.

Adresgegevens van DHL

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Reactorweg 25 Utrecht 3504 AA.
Je kunt de exacte locatie van DHL ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

130 reacties

  1. Er zou vandaag een pakketje tussen 14:00 en 18:00 uur bezorgd worden maar heb helemaal niks binnen gekregen raar boel
    Ik ga een klacht indienen

  2. BESTE MENSEN ,
    Ik heb spullen besteld bij Temu de track and trace gevolgd ben niet weggegaan de hele dag thuis en in de tuin er is niemand geweest en zie op de bericht dat het is bezorgd in me brieven bus wat niet klopt ik vind dat dit niet kan dit is ongepast en diefstal jullie kunnen zien wie de bezorger is en mijn pakket moet boven water komen Dit is het track en trace nummer JVGL06277370001697350013 havenweg 4 b 8308 Rh Nagele huisnummer 4 b mijn telefoonnummer is 0622633984 u kunt mij terug bellen. A.Dikmoet

  3. Heb de hele dag thuis op een pakket zitten wachten. Uiteindelijk bericht ontvangen dat we elkaar gemist hebben. Het pakket moet ik nu op gaan halen bij een service point. Dat is een zeer slechte manier van doen, vooral als je niet meer de jongste bent. Dit is niet de eerste keer! Voor mij nooit meer DHL!

  4. Bij thuiskomst tot mijn grote schrik, een pakket voor de deur, (veenendaal )Duur schilderij, waarvoor ik 42 euro moest betalen gezien de waarde. Geen voorbericht gehad. Dhl geeft aanleiding tot diefstal. Echt ongelofelijk.hopelijk doen jullie hier wat aan…

  5. dhl moet haar bezorgers op de *** geven dat ze aanbellen en niet zomaar een paket achterlaten onder een carpoort.
    zijn de bezorgers te beroerd om aan te bellen dan opstaande voet ontslag.

  6. Op vrijdag 29 september zou er tussen 11.15 uur en 14.45 uur een pakket bezorgd worden. Op 16.45 uur had ik nog niets ontvangen. Ik had een afspraak op dat tijdstip en moest vertrekken. Om 17.00 uur is de bezorger aan de deur geweest en trof uiteraard niemand thuis. Toch heeft de bezorger de status “pakket bezorgd” achtergelaten. Nu zie ik op uw site dat mijn pakket in de sortering zit en niet bezprgd wordt. Het is inmiddels 2 oktober en nog steeds heb ik mijn pakket niet ontvangen. Waarom wordt er de volgende dag niet nog eens bezorgd of afgegeven aan een service point. Ik vindt het een slechte service. Vermeld dan geen tijdstip dat een pakket bezorgd wordt, want het blijkt dat u zich er toch niet aan houdt of er komt helemaal niets opdraven .
    Die ervaring heb ik ook al gehad.

  7. Mijn man had een bijna ongeuk in Marum ,Groningen omdat een dhl auto de bocht te ruim nam en tegen zij auto schampte en nu is er schade.
    Kunnen jullie checken wie de bestuurder was?

  8. De grootste ergernis van dit bedrijf is het melden per e-mail dat ze er aan komen, zelfs tot 15 minuten van te voren, en dan ontvang je een mail dat je de spullen ergens anders moet gaan ophalen.
    Braaf wachten heeft geen zin, want dit flikken ze bij herhaling, en klagen helpt niet.
    Ik ben al zo ver dat als ik zie dat zij als bezorgdienst fungeren, ik kijk of het niet anders kan.
    WAARDELOOS!!!!!!!!

  9. Mijn pakket is al 2 dagen ‘onderweg’ naar servicepoint (automaat) en DHL is op geen enkele manier te bereiken. De status wordt ook niet bijgewerkt, dus het bezorgmoment blijft staan op 2 dagen geleden. Chatbot begrijpt de vraag niet, telefonisch contact is niet mogelijk, facebook contact blijkt ook niet te werken, voor twitter zal wel hetzelfde gelden en er is nergens een e-mailadres te vinden. Conclusie: NOOIT MEER DHL

  10. Wederom 2 pakjes zoek. Volgens DHL gisteren bezorgd in de brievenbus of overhandigd aan de klant. Niet dus! Dit gebeurt regelmatig. De ervaring (zo erg is het) leert dat ze waarschijnlijk in de brievenbus van huisnummer 114 liggen (wij 114C). Zou normaal gesproken niet zo’n probleem zijn ware het niet dat die bewoner weken van huis is voor zijn werk.
    Net zo vervelend is het bericht dat ik niet thuis was. Ook dit komt regelmatig voor. Wanneer het druk is, zeg dat dan en kom een dag later. Nu krijg ik de schuld. Ik ben toevallig altijd thuis, vraag maar aan mijn huisarts waarom.
    Ik overweeg serieus mijn spullen voortaan ergens anders te kopen die niet DHL gebruiken.

  11. Vandaag, 21 nov. 2023, verstuurde ik een pakket naar Leo Cappello, Evertsenstr. 100 in Goes maar ik betaalde per ongeluk 2x 4,95 verzendkosten, waarschijnlijk omdat ik ietsje te ongeduldig was om te wachten op de labelcode; ik dacht dus een fout gemaakt te hebben en betaalde dus nog een keer. De code voor het niet gebruikte pakket is MDP5ZNQN42V. Ik zou graag 1x 4,95 terug ontvangen op bankreknr NL46 RABO 0327 1089 32 tnv B. Timmerman, de Knobbe 8, 8141 WJ Heino. Bij voorbaat mijn dank!

  12. heb een pakje verstuurd, halverwege krijgt de ontvanger bericht dat het beschadigd is
    en terug word gestuurd naar mij, de verzender. Dat is nu ruim een week geleden, en ik heb nog steeds
    niks gehoord of ontvangen.
    Waar is mijn pakje?????????????

  13. Er zou een pakket bezorgd worden, geen pakket alleen een briefje “we hebben elkaar gemist”. Gebeld met DHL, wat is het zendingsnummer ??? Ja mevrouw de telefoniste dat staat weer niet op het briefje. Jammer dan dan kan ik u niet helpen. Nou stuur dan het pakje maar weer terug waar het dan ook vandaan mag komen want dat staat ook nergens op.

    DHL is een zootje niks Deutsche Grundlichkeit dat is ver te zoeken.

  14. Wat een slechte bezorging door DHL
    Dinsdag 22november product besteld.
    Uiterlijk komt het pakket binnen op donderdag tussen tussen half 6 en half 10.
    23 november tussen 17:50 uur en 18.40 uur. Zegt DHL
    23 november zegt Bol.com, uw bestelling is onderweg
    24 november wordt bezorgd bij DHL punt in Leiden.
    23 november ze hebben het niet kunnen bezorgen
    Afijn zo heb ik nog ongeveer nog 10 berichten gehad , ze komen bezorgen , maar U was niet thuis . Oeps sorry uw pakketje is in Apeldoorn gebracht ! Wat een leugenachtige bende is het bij jullie.
    Ik heb al gesproken met Bol.com , en gevraagd of ze niet meer gebruik van jullie willen maken….nogmaals wat een hele slechte organisatie.
    Als jullie nog meer willen weten , wees vrij om mij te bellen .
    Want er lopen n paar slechterikken bij jullie los . Ik voel me behoorlijk in de maling genomen ….

  15. De DHL bezorger van vandaag 3-1-24 kan niet goed lezen. Ik ben thuis en zie hem komen. Hij gaat direct naar de buren waar hij het pakketje op de grond zet. Gelukkig regent het niet.
    Vervolgens daar aanbelt en niet weet hoe snel hij weg moet wezen….. Dit is beslist niet de eerste keer helaas en zeker geen service.
    Mijn nieuwe afkorting van DHL is : De Hollende Loosers

    Mijn advies aan iedereen : kies een andere bezorger voor je pakketje.
    Mijn advies aan DHL ga een goed gesprek aan met de bezorger.

  16. verschrikkelijke bezorging meerdere klachten gezonden bellen aan deur gaat open en ze gooien het gewoon onder de brievenbus ze moeten het boven brengen als ik een keuze kan maken voor mij echt geen bezorging meer via dhl

    EEN ZOOITJE

  17. Wat een waardeloos bedrijf. Zou eerst eens de organisatie goed op poten zetten, dan zijn al die klachten niet nodig. Vraag me ook af wie daar verantwoordelijk is voor de wanprestaties die, zoals in eerdere klachten te zien is, door DHL of zijn bezorgers worden geleverd… Wacht nu al een week op een pakket. Met het grootste gemak worden de bezorgtijden gewijzigd en vervolgens komt er niemand opdagen. Gewoon de andere dag een briefje in de brievenbus met een tijdstip waarop men de avond ervoor aan de deur is geweest… We waren gewoon thuis, was ook gewoon te zien aan de verlichting. Uiteindelijk besloten om dan maar een vast afhaalpunt te kiezen en dat duidelijk aangegeven. En ook daar weet men van niets, pakket moet dus nog bij DHL liggen, want ook op het afhaalpunt had men vandaag na twee of drie dagen na het wijzigen van thuisadres naar afhaalpunt nog niets ontvangen… En volgens de verzender is het pakket ook nog steeds bij DHL. Doe wat je moet doen daar, en bezorg je pakketten eens keurig op tijd. Ook hier is dit niet de eerste keer dat het van geen kanten klopt….. En laat die berichtjes met als inhoud Wij komen nog een keer langs maar achterwege. Niet LANGSKOMEN, maar aanbellen en AANKOMEN of zorgen dat het op het AFHAALADRES ligt!!!!!

  18. Wederom online een vermelding dat “we elkaar gemist hebben”……. Geen briefje in de bus, ik was gewoon thuis, de bel is niet kapot….. wanneer gaat DHL eens kwaliteit leveren?? We weten toch inmiddels dat hun bezorgers gewoon langsrijden en verder gaan naar een volgend adres….. ze krijgen per adres betaald, ook als iemand “niet thuis is”.

  19. tot 2x toe een pakket niet thuis aangeleverd en de bezorger is echt niet aan huis geweest. Het pakket van nu gaat om een medische apparaat wat ik dringend nodig heb, vindt het een schande je betaald voor aan huis en doen het gewoon niet maar strijken het geld wel op.
    JVGL05707328000993654258 dit is het pakket van vandaag

  20. DHL – OP DIT MOMENT DE SLECHTST PRESTERENDE VERVOERDER!!
    Al reeds maanden hebben we als bedrijf zeer slechte ervaringen met het (niet) bezorgen van pakketten door DHL. We ontvangen berichten dat we niet aanwezig zijn, terwijl we met 2 of 3 personen aanwezig zijn en doordat we een camerasysteem hebben blijkt dat ze helemaal NIET langsgereden zijn, laat staan gestopt zijn ! Ook hebben we een brief op het raam dat bij de buren kan worden afgeleverd, deze zijn altijd aanwezig!
    We hebben al zeker 5 keer een klacht ingediend bij de klantenservice van DHL en het lijkt er zelfs op dat ons bedrijf bij het betreffende DHL depot als “PERSONA NON GRATA” aangeduid worden!!

  21. Zeer slecht binnen een min. zijn ze al weer weg als ze aanbellen of ze dumpen gewoonweg je pakketje ergens anders neer is dat service nou voor mij niet dus en ze geven dan ook komentaar we hebben een appje gestuurt waar het ligt terwijl ze geen mobielnummer hebben !!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *