Telefoonnummer DHL

088 – 0552 – 000

Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarie is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact met de klantenservice

Je kunt eenvoudig contact opnemen met de klantenservice DHL. DHL opgericht in 1969 en is een dochteronderneming van Deutsche Post DHL. Het ontstaan van de bedrijf was als bedoeling voor de verzending van post en later is er contactlogistiek bij gekomen.

dhl

Contact

Je kunt op verschillende manieren in contact komen met de klantenservice van DHL. Je vindt op de website ww.dhl.nl een pagina met die opties. Je kunt daar terecht met vragen of opmerkingen over allerlei zaken.

De opties om contact te hebben met DHL:

  • Vrachttransport
  • Parcel
  • Oplossingen in de Supply Chain
  • Internationale expresservice voor documenten en pakketten

Je kunt vragen stellen en suggesties bieden over de producten en diensten van DHL Express bij de internationale expresservice voor documenten en pakketten. Als je vragen of opmerkingen hebt over de standaard pakketservice naar het binnen- en buitenland dan kun je als particulier en als zakelijk contact opnemen met het onderdeel Parcel.

Als je gebruik wilt gaan maken van vrachttransport of je hebt hier vragen over dan kun je bij een expert van DHL Global Forwarding terecht. Je kunt ook contact opnemen met de Supply Chain. Je mag vragen hebben over de management en logistiek. Ook mag je offertes aan gaan vragen.

Telefoonnummer

Er is niet maar één telefoonnummer die je kunt bellen als je vragen of opmerkingen hebt. Er zijn verschillende telefoonnummers voor elke categorie. Het ligt aan het soort vraag dat je wilt vragen welke telefoonnummer je moet gebruiken.

Dit zijn de telefoonnummers:

  • Supply Chain: 088 0552 000
  • Parcel voor zakelijke klanten: 088 0552 000
  • Parcel voor consumenten: 088 0552 000
  • DHL Express: 088 0552 000

Je kunt doordeweeks de klantenservice telefonisch bereken van 08:00 uur tot 19:00 uur en op zaterdag kun je bellen van 09:00 uur tot 14:00 uur

Klantenservice

Naast de telefonisch contact kun je ook online in contact komen met DHL. Je kunt voor vragen of opmerkingen over vrachttransport de contactformulier gaan invullen. Een expert neemt dan zo snel mogelijk contact met jou op. Als je voor andere onderwerpen contact wilt opnemen kan het ook gratis via het formulier en je krijgt ook zo snel mogelijk een antwoord terug. Er is ook een lijst met veelgestelde vragen zodat je misschien al een antwoord kan vinden zonder contact op te nemen met de klantenservice van DHL.

Servicepunt

Als je een pakketje wilt verzenden, ophalen of retourneren dan kun je dat doen bij de Servicepunt van DHL. In heel Nederland zijn er 1300 locaties, de kans is groot dat er één bij jou in de buurt zit. Je kunt via de DHL Parcel zoeken waar de dichtstbijzijnde Servicepunt van DHL zit bij jou in de buurt. Je ontvangt een sms of een e-mail als er een pakketje voor jou klaar staat. Als je het pakketje niet gelijk op haalt, krijg je twee keer een herinneringsbericht. Bij de servicepunt kun je een pakket met minder dan 10 kilo verzenden naar Nederland, naar het buitenland of naar een andere servicepunt van DHL.

Contact

    Je kunt de klantenservice bereiken door de verschillende categorieën. Je kunt via de contactformulier op de website een vraag stellen, maar ook telefonisch contact is mogelijk. Als je het telefoonnummer belt dan krijg je iemand aan de lijn die gelijk jou vraag kan beantwoorden. Contact via de telefoon is de snelste weg om antwoord te krijgen. Je krijgt sneller contact dan via een formulier en je hoeft niet lang te gaan zoeken naar een antwoord op jouw vraag. Als je een vraag of opmerking hebt dan kun je beter gebruik maken van het telefoonnummer 088 0552 000.